tisdag 29 maj 2012

Arbete och arbete

Hej
Jag har inte så mycket att delge en dag som denna. Jag arbetar en massa just nu.
Det är en massa sammanställningar och rapporter som skall in, och däremellan allt det andra, löner arbetsgivaravgifter moms och annan redovisning.

På mitt ena jobb (som är i skolmiljö) har eleverna precis lämnat byggnaden (internatet) och lite frid har lagt sig i huset. På mitt andra jobb har värsta perioden precis satts in, alla skall ha sina trädgårdar klara inför midsommar, och det betyder en massa papper för mig som skall hit och dit. Inte skall man klaga på sitt jobb, jag vet.... men vill bara förklara bort min frånvaro.
Trädgården håller på att växa och frodas, både planterade små vänner och andra lite mindre önskade.
Men det får bli tid till det lite längre fram.

Den halvfärdiga Studion vi började bygga på i höstat skall också färdigställas och bilder kommer.
Sovrummet som renoverades i våras kommer också att visas, för och efter bilder kommer, och det är stora förändringar som gjorts.
Ha förströstan, det kommer.....

Här kommer en bild i allafall, ingen trädgård, eller vacker klänning utan ett av de två älskade barnen.




 

1 kommentar:

  1. Det är en hektisk tid nu med allt och har man två jobb som du dessutom förstår jag att tiden inte räcker till:( Hoppas att du snart kan andas ut och kan ta det lite lugnare:) Fin pojk! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera