måndag 12 oktober 2009

Inte som man tänkt sig

Nej, ibland blir det inte som man tänkt sig. Yttre saker, eller personer "ställer" till det i planerna. Det är lite störande tycker jag, jag vill gärna att allt skall flyta på som jag tänkt. Samtidigt vill jag så gärna hjälpa till, och vara till lags, men helst vill jag styra allt själv. Så idag blev det ingen träning, step-up var det tänkt, men istället fick jag hämta någons klockarmband och fakturera på mitt jobb.
Jaja vad är väl en bal på slottet, eller en Step-up timme på gymmet. Men det var inte mitt beslut att inte gå dit, och det stör mig. Är jag självisk? Det samma gäller att göra saker jag inte vill, träffa folk som jag inte vill träffa, m m. Detta kan man väl vid denna ålder få slippa? Självisk igen, jag vet inte. Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar