måndag 31 december 2012

Nyårsafton

Så då var det Nyår, och vi sammanfattar 2012.
Mina tankar går till min pappa som gick bort sommaren 2011. Ett år utan pappa Björn har varit tungt. Men nu när tiden gått bleknar de hemska bilderna och de roliga, fina minnen finns nära mig.

Barnen som är mig så nära, ger mig stor glädje men också oro. Tänk att oron skall vara så stark och så intensiv även nu när de är vuxna.

Jobbmässigt har det varit både utmanande och arbetsamt, men jag har lärt mig mycket och verkligen fått sätta mig in i nya saker.

Tänk, jag har både börjat sjunga i kör och spela gitarr ( för en rockmusiker by the way)

Vi i kören har sjungit på julmarknad och i kyrkan.
Gitarrspelandet håller jag för mig själv, ok maken har hört lite.
Men det är så roligt.

Jag är nöjd med året. Träningen går bra, och ryggontet har fått sparken.
Nu inför 2013 blir det några nya utmaningar och jag glädjer mig för allt roligt som ligger framför mig.

Gott Nytt År!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra summering på Året, Othilia! Önskar Dig ett fantastiskt sådant och vi ses som vanligt härinne!
    Kram

    SvaraRadera