onsdag 26 december 2012

En dröm

Jag har under en längre tid gått och tänkt på ett nytt fritidsintresse....
Jaaa, jag vet, jag har några, och hinner knappt med dem, men ändå.
Det gäller ju att passa på medan man kan.

Jag vill verkligen börja åka längdskidåkning. Utförsåkning kan jag redan, men längdskidor har jag
bara gjort typ som barn.
Inte så ofta man kan utföra detta intresse på Tjörn, men det finns andra orter i min närhet
där det är fint spårat.
Så varför inte?
Jag önskar mig alltså en skidutrustning för längdåkning, om någon släkting läser detta.
Finns finfina paket hos Stefan sport. Passus: Måste bara kontrollera så jag får in dem i bilen.

Annars har julen förflutit mycket bra. Maken har plogat en massa vägar, och inte varit hemma så mycket men jag är van vid detta.

Fina julklappar är provade, uppätna och lekta med.

Nu väntar Nyråsfirande grande.

Men först några intensiva dagar på jobbet, med avstämning av konton inför årsbokslut.



2 kommentarer:

  1. Tänk vilken tur att smaken är olika, längdskidåkning lockar mig inte ett jota:) Skönt att julen är över och att det nu drar iväg mot nyår och ännu en efterlängtad vår:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. haha, längdskidåkning härnere i Skåne är inte att tänka på! Här är det bara regn, regn, regn!
    Nej jag ska nog fixa kort på badet, där finns spinning, gym, badgympa m.m. så man inte tröttnar. Det får nog bli ett nyårslöfte som jag gett mig innan för jag tror inte på nyårslöften! De spricker alltid!
    Kram

    SvaraRadera