lördag 9 april 2011

Undra hur länge godiset ligger kvar.....


Jag är tillbaka i bloggvärlden. Åh så skönt. Vintern har varit lång och jag har haft en intensiv tid, som fortfarande håller i sig, men känns nu hanterbart. Jag håller på att byta jobb. Detta har inneburit att jag tagit semester en dag i veckan från mitt nuvarande för att komma in i det nya. Skall berätta mer vid ett senare tillfälle.

Efter påsk skall jag börja på det nya för gott. Skönt att inte ha tre olika arbetsplatser därefter, det får faktiskt räcka med två.

Inomhus har jag förändrat en del i och med att barnen flyttat hemifrån. Jag har tagit ett rum till mig själv, och möbler nu upp det. Jag trivs jättebra i "mitt" rum. Bilder kommer.

Ha en härlig lördag kväll, nu skall jag steka rödspätta och koka lite potatis till det. Kanske det blir potatismos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar