torsdag 14 april 2011

Smutsiga fönsterrutor och en grön växt


Jag har en jättefin grön växt i mitt fönster.

Den trivs så bra att den slingrar sig uppför gardinen och upp i rullgardinssnöret.

Den har en fantastisk växtkraft och det är ganska märkvärdigt för jag glömmer ofta att vattna den.

Idag var det en riktigt varm dag, jag har varit på mitt arbete nr 3.

Jag har lärt mig lite mer, och kämpat med allas löner. Jag hoppas jag har gjort rätt!!

Mitt arbete nr 2, skall jag till i morgon, och på måndag åter nr 1.

Visst låter det kufiskt, Det är det också, ibland vet jag inte var jag skall åka när jag sitter i bilen.

Men det kommer att bli bättre när jag slutar på jobb nr 1, om två veckor. Både roligt och tråkigt på samma gång.

Mina arbetskamrater "firade" av mig häromdagen, med en jätte trevlig choklad provning, med tillhörande tillverkning av egna choklad praliner. Gissa om jag skall göra det igen?

Därefter blev det Tapas och Rödvin. Inte fy skam det heller.

Visar er en bild av min fina gröna växt. Hoya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar