söndag 13 april 2014

Mode

Ni som följt mig ett tag, vet att jag är modeintresserad.
 
Jag har inte alltid så lätt att hitta rätt i djungeln av kläder, dels för att jag inte har storlek 38, dels för att jag är lång och kurvig. Men här visar jag några bilder på kläder som tilltalar och passar mig.
Jag gillar stilen Bohemian chic, och då passar dessa kläder bra in. Märket heter Sixtydays och kommer i från Helsingborg.

Lättburna kläder i lyxiga kvalitéer, med något litet extra. Tillexempel snäckskal i skärpet på kjolen jag köpt.
Så himla fina allihopa och funkar till vardags och fest.
Ett par bruna eller vita sandaler, en tuff boots eller ballerina sko till, så är man hemma.
Sixtydays, kom ihåg det om ni gillar stilen.
 




 

4 kommentarer:

  1. Jag älskar lagerpålager. Det namnet ska kommas ihåg. Och det är bara några mig från där jag bor. Ska kolla när jag är uppe i Hbg. Ha en skön vecka. Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och byta bild på bloggen är inte så svårt som det ser ut. Du har ju blogger precis som jag. Vill Du kan jag hjälpa Dig, sedan gillar jag Din nya nu med det lilarandiga. Kramkram

      Radera
  2. Din är så personlig och vacker. Jag blir alltid lika glad när jag ser alla fåglarna. Tack snälla du. Jag återkommer gärna i detta ämne när det är dags för ny layout här.

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk goa Othilia! Ja, bara skriv så hjälper jag Dig, any time! Det är inte så avancerat som det ser ut! Kram

    SvaraRadera