lördag 11 januari 2014

En lördag i januari

Mår bra i värmen. Har inte så ont av bristen på kyla i år heller. Ljuset saknar jag, men nu är vi på rätt sida:) Varje dag blir lite, lite längre.
Igår efter personalfesten åkte jag till ICA ( konstigt? Jag gick hem kl 21!! Det är ju en dag i morgon med!!!!! Ännu konstigare!!! Börjar bli gammal). Hursomhelst, där fanns Anemoner. Kunde inte låta bli dessa små raringarna.
Idag sprang min joggingrunda, och la till en minut. Gick perfekt. Så nästa gång + en minut till osv. Funkar för mig.
Tipsad av Martina Haags vinterprogram på radio.
I eftermiddag blir det årets första grillning!
Over and out.

1 kommentar:

  1. Härligt med grillning vid denna årstiden. Och Du startar starkt med jogging. Jag funderar bara än så länge ;-) Fast i mitt fall blir det simning. Man blir glad av blommor. Kramkram

    SvaraRadera