torsdag 24 oktober 2013

Att göra något ovanligt

Idag har jag gjort något skojigt, något man inte gör ofta. Kanske bara ett par, tre gånger i livet. Kanske ens föräldrar gör det när man är i ett års åldern, kanske när man konfirmeras eller när man gifter sig. - vadå?? -Går till en fotograf.
Det har jag gjort idag.
Jag behövde ett par proffsiga bilder till hemsidan för ett av mina arbeten.

Har dragit lite på detta. Tänkt att maken kan nog fixa ett par bilder, men så slog jag till med ett proffs.
Jag ångrar mig INTE. Fick så bra coatching och tips hur man skall förhålla sig på bild, vad man skall tänka på osv.
Ser framemot att få se hela serien av bilder.
Här är en egentagen bild från mitt fönster på jobbet. Naturen är makalös just nu.

4 kommentarer:

  1. Vacker utsikt! Sist jag var hos fotografen var när vi gifte oss för 36 år sedan:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Monne så blir det oftast. Vi hade inte råd med fotograf!! Så nu känns det ok att kosta på sig denna lyx.

      Radera
  2. Det har blivit oftare för mig, haha, jag är linslus! Nä, jag har ju jobbat i många år på förskolor. Där blir man fotograferad varje år om man vill. Fast jag är inte så fotogenic som Du, Othilia! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Milottan, det blev inget Malmö för mig. Kusen blev inställd:(

      Radera