måndag 13 februari 2012

Måndag igen - yeesss

Fortfarande går jag runt och ler lite grann. Bloggeventet gör sig påmind med jämna mellanrum.

Men nu tar en ny vecka form. Eftersom jag jobbar mycket med ekonomi, är det bokslut som gäller i min vardag just nu. Stämma av konton och sådan´t, jag gillar det, men det kan bli lite intensivt. Försöker få in lite träníng och god kosthållning också. Beach 2012 alltså, rätt var det är så är vi där.

 Nu skall det iallafall bli en kopp tea och jag tror jag tar min fina mugg från Höganäs som låg i Goodiebagen från Eventet.


 Här är några andra fina grejer som vi fick, bl a dessa underbara strumpor, tack tack, de passar i dag när snön faller ifrån en mulen himmel och jag behöver något varmt och gott att stoppa fossingarna i.

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina kommentarer på min blogg! Och så roligt att ha hittat till din! Kram

    SvaraRadera